مصيف - مصيفك عندنا

مرحبا بكم فى مصيف، اول سوق إلكترونى لعرض و تأجير عقارات المصيف فى مصر. لو عندكو اى مشاكل أو مقترحات عن الموقع من فضلكو تواصلو معنا عن طريق التليفون أو الشات أو البريد الإلكترونى

آخر عقارات قمت بزيارتها

أي حد فينا عنده شقة، شالية أو فيلا في مكان سياحي أكيد عايز يستفيد اكثر استفادة ممكنة من الاستثمار ده، لكن المشاكل والتعقيدات اللي بتواجهنا علشان نحقق ده بتخلي كتير مننا يتخلي عن تحقيق العائد الممكن أو تحقيق عائد قليل بسبب المشاكل اللي في عملية التأجير.

طيب تخيل بقي معايا كدة انك وانت عاوز تحقق اعلي عائد علي استثمارك انك ممكن عن طريق مصيف:



عرض وتسوق وحدتك بنفسك بكل سهولة بأستخدام أحدث الوسائل اللي هتساعدك تبين كل مميزات وحدتك اللي بتميزها عن باقي الوحدات اللي في المنطقة.


-تقدر تستفيد بخبرة وأحتراف فريق مصيف علشان يساعدوك في تسويق الوحدة بتاعتك فتحقق اعلي عائد ممكن وده من خلال انك تشترك فى العرض الإكسترا والباقة التسويقية.


-تتحكم بكل سهولة وانت في بيتك في كل الحجوزات اللي اللي بتجيلك سواء بالقبول أو الرفض عن طريق الكمبيوتر أو الموبايل أو حتي عن طريق الأتصال بخدمة العملاء.


ممكن تتحكم امتي ممكن الوحدة حتكون فاضية وكمان تحدد أسعار مختلفة لكل فترة حسب الموسم


-علشان كل واحد فينا عندة تفضيلات مختلفة فأنت تقدر تحدد مين ممكن يستخدم الوحدة بتاعتك (شباب أو عائلات) وتحدد كمان اي شروط خاصة (عدم اقامة حفلات، ممنوع الحيوانات الأليفة، .....).


-تقدر تستفيد بالخدمات الكتير اللي بنقدمها زي خدمات المفتاح وخدمات النظافة وخدمات تانية كتير.


-مش محتاج تكون محاسب علشان تقدر تحسب الايراد اللي جايلك، احنا حنوفر لك نظام سهل تقدر بيه تشوف كل العمليات اللي حصلت علي عقارك.


-فلوسك هتجيلك بكل أمان علي حسابك في البنك خلال اسبوع واحد من تاريخ الحجز.


-يكون عندك فريق خدمة عملاء شغالين طول الوقت علشان يساعدوك في اي مشكلة ممكن تواجهك خلال عملية الحجز.


-ممكن تتواصل مع المستأجرين عن طريق نظام الرسائل علي موقعنا علشان تسأل عن اي حاجة أوتطلب اي حاجة ممكن تساعدهم علشان يستمتعوا بالمصيف.


-كل الخدمات ديه بتمم من خلال موقع أمن 100% وخاضع لأعلي درجات الرقابة لضمان سرية بياناتك ومعلوماتك.


-إحنا في مصيف بنستخدم أحدث تكنولوجيا علشان نسهل لك عملية تسويق عقارك، فممكن تستخدم الكمبيوتر، اللابتوب أو الموبايل علشان تستخدم الموقع.